Le Sanctuaire des Chevaliers du Temple
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Le Sanctuaire des Chevaliers du Temple

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 Test Update Notes (15/09)

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2 participants
AuteurMessage
Melanore
Rang: Administrateur
Melanore


Nombre de messages : 4346
Age : 43
Localisation : Liège
Date d'inscription : 13/06/2005

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MessageSujet: Test Update Notes (15/09)   Test Update Notes (15/09) Icon_minitimeJeu 16 Sep 2010 - 13:31

USER INTERFACE

  • Fixed a bug with and re-enabled new spells replacing old spells in the hotbar if the new spell is more powerful.
  • Your Target and Implied Target windows will now display the casting activity of your targets.
  • You can now click the detriment icons in the player window, group window or raid window to attempt to cure those conditions.

    • New command /cureplayer [playername|group or raid position][trauma|arcane|noxious|elemental|curse] optional [spell|potion]

      • Example: /cureplayer g0 noxious spell

        • Will attempt to cure yourself of a noxious detriment with only spells and without using potions (even if you have them).

      • Example: /cureplayer r4 noxious

        • Will attempt to cure the character in raid slot 4 of a noxious detriment using a spell or potion (whichever is available).


    • When using potions, the highest level tradeskilled potion in your inventory will be used first. This works with all tradeskilled potions.
    • Only the spells “cure”, “cure arcane” and “cure curse” are used by this.


GREATER FAYDARK

  • The Crushbone orcs are threatening the city of Kelethin! Adventurers traveling through Sapling Spur Outpost and Green Knoll are being recruited to help save the mighty city.
  • Spire Shadow Outpost was forced to move close to the Lower Emerald River due to a pack of kobolds that has moved in from Steamfont. Adventurers are being sought to help remove this threat.
  • Adventurers within The Nursery will once again find harvestable resources available.

SPELL FX REVAMP

  • Various spell visuals have been updated (and continue to be updated) based on player feedback. Please continue reporting your spell visual feedback on the forums!

POPULATION

  • The Stonebrunt temporal pathfinder will now properly zone you into Sundered Frontier instead of leaving you high and dry in the middle of the sky.

ITEMS

  • Ykeshan Spellbears and Warbears can be used below level 80 and no longer can be combined below level 80.
  • Torrent and Pestilential Rain no longer gain damage from attributes.

PLAYER HOUSING

  • Outdoor areas have been added to the following housing layouts:
  • Kelethin: Aerie Kolmas and Aerie Amree, a seven-room acorn
  • Gorowyn: Timorous Heights and Gorowyn Heights, Gorowyn Six Room
  • Halas: Manors of Erollisi and Manors of Mithaniel, New Halas Five Room Housing

PERAH’CELSIS’ ABOMINABLE LABORATORY


  • Arkatanthis the Destroyer’s item table has been adjusted so he is more likely to drop weapons.

BATTLEGROUNDS

  • Battleground Tokens now stack to 200.


Je viens d'aller tester un peu ce patch (enfin, surtout pour les effets de sorts, comme vous le savez, ça me tenait à cœur ...) et je dois admettre qu'ils ont été à l'écoute des joueurs. Il y a encore quelques sorts du Sorcier qui méritent une petite révision, mais rien de catastrophique. Si ils avaient donné du temps au temps, ils auraient sorti ces nouveaux sorts plus au point, et ça aurait fait moins de remous. Même les sorts du Templier ont été ajusté, c'est nettement mieux. J'ai aussi jeté un oeil au Paladin, Destructeur, Envouteur et Fier-à-bras, mais j'avoue ne pas avoir vu de changement notables (pas pour l'instant, comme ils le disent, c'est toujours en cours de modification). Mais il faut dire que je n'ai pas lu non plus beaucoup de réaction de ces classes sur le forum officiel!

Je vous rappelle qu'ils nous encouragent toujours à apporter un feedback constructif sur le sujet, sur leur forum! La forme du post souhaitée est la suivante:

Classe:
Nom du sort:
Changement souhaité: ce que j'aime, ce que je n'aime pas, ce que je préférais dans l'ancienne version!

Allez, on croise les doigts pour que chaque classe soit écoutée!
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Teluryan
Langue pendue
Teluryan


Nombre de messages : 1360
Localisation : La region parisienne (expat Breton)
Date d'inscription : 18/10/2005

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MessageSujet: Re: Test Update Notes (15/09)   Test Update Notes (15/09) Icon_minitimeJeu 16 Sep 2010 - 13:46

Salut Mela,

Pour ma part je commence à etre satisfait des effets.
Apres, comme tu le dis, pas mal de remous, je suis plutot argeablement surpris.
Ya même des spells qui sont mieux APRES qu'avant.
De plus, je rame moins. J'arrve à jouer avec les effets de sorts ce qui m'etais impossble avec mon Alienware des années 50 Wink.

Pour moi ca roule.
Que les joueurs tentent de pinailler si ils veulent mais globalement pour les classes que je joue, ca me va.
(Bon invoc ca reste quand meme pas la panacée mais on s'en fiche, c'est une classe useless, Hein Kiki Smile )

Aller à ce soir Smile

PS : Ils ont recup la super fonction de Profit UI de cure sans decibler, ca me donne une raison de plus de ne pas changer d'UI Smile

Bientot, profit UI ne fera plus parti d'EQ2 vous verrez Smile
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Test Update Notes (15/09)
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